Thursday 21 August 2014

HERBALIFE SKIN | The Future of Essential Solution-Based Skin Care is Here!


Bismillah.

Adakah korang sedang mencari "PENYELESAIAN" untuk kulit korang? If the answer is Yes, InshAllah aku boleh tolong. Jika korang tertanya macam mana aku boleh tolong? aku ada masalah kulit ke before this/ apa aku guna dekat kulit aku untuk hilangkan masalah kulit muka aku? Then jawapan aku adalah "HERBALIFE SKIN/ SKIN7".  Apa tu Herbalife Skin/ Skin7? Why Skin7? It's 7days result. For more and detail info korang boleh click here. There's no point kalau cerita banyak2 without having my own testimonial and perasaan lepas guna Herbalife Skin. So, ini then and after picture of mine: 


Gambar kiri gambar masa aku tengah banyak jerawat, bekas jerawat dan kulit kusam. Gambar kanan gambar terbaru yang aku ambil semalam 21/08/2014 (10 hari lepas guna Herbalife Skin). Alhamdulilah amazing result. Sebelum ni aku memang ada masalah kulit yang banyak jerawat dan parut dari umur 13tahun lagi. Sebelum ni tak pernah kisah sebab rasa macam normal je kot ade jerawat masa zaman remaja. haha, lagipun aku memang jenis malas nak pakai pencuci muka segala tapi lepas Herbalife Malaysia launched Herbalife Skin Line ni haritu, aku jadi excited and curious nak tahu keberkesanannya sebab tengok testimonials semua gempak2 gila. So aku tak lepaskan peluang untuk cuba. Memang berbaloi! lepas just 1 week of using them, kulit aku look so alive, haha. Paling best all unwanted oiliness dah hilang. Plus, untuk kita orang lelaki pencuci muka boleh buat untuk bercukur gak. Bagi aku masa sekali cuba pon dah nampak result, xyah tunggu 7 hari pon. InshAllah.

Dekat sini ada juga beberapa gambar testimonials lain





Ianya sangat mudah untuk guna and you can really feel the results. Bau pon wangi. Kalau korang teringin nak rasa dan cuba on the first use bolehlah call aku untuk cuba dan boleh pilih mana yang sesuai. :)



No comments:

Post a Comment